50 shades of Grey

De vreo 3 ani am descoperit universul cartilor… Fiind in cautarea unei carti care sa ma transporte intr-un univers paralel si care sa nu ma plictiseasca dupa primele 20 de pagini am decis sa apelez elefant.ro  pentru a gasit cartea ca sa imi tina companie pentru a vreme.

Indecisa rau de tot, am zis sa incep cu sugestiile lor (cartile cele mai vandute, cele mai populare,etc.). Asa am ajuns sa citesc un preview din 50 shades of Grey.

Auzisem de carte de la multa lume dar parerile nu erau foarte bune, asa ca incercata de curiozitate si in acelasi timp de dorinta de a citi ceva am zis sa ii dau o sansa acestui preview si bine am facut. M-am trezit citind acel preview pe nerasuflate si mi-a captivat atentia. Pasul numarul doi a fost comandarea cartilor (are 3 volume).

Este o carte interesanta chiar daca limbajul este, uneori, prea explicit. Are personaje complexe care trec de la ura la iubire si care isi depasesc pragul emotional pana la sfarsitul celor 3 volume. O poveste interesanta despre suferinta si un gol in suflet pe care iubirea il umple cu pasi mici dar siguri.

Recomand 50 shades of Grey celor care vor sa fie transpusi intr-o lume unde personajele cunosc intreaga paleta de emotii umane.

Leave a Reply

