Somnul…

Cand somnul devine activitatea preferata este o problema sau nu?

In anul 3 de facultate am incercat sa fac parte dintr-o organizatie pentru studenti. Ca si parte a procesului de recrutare/ integrare in organizatie se organizau intalniri intre membrii noi si un membru vechi pentru socializare/ cunoasterea organizatie…chestii de genu. Chestia care m-a surprins a fost ca din 4 persoane, cate eram, sa dorm a fost raspunsul la intrebarea ce iti place cel mai mult sa faci

Intrebarea mea este: De ce tinerii din ziua de azi, printre care ma enumar si eu, tanjesc dupa somn atat de mult iar starea de `nu am chef de nimic si nici energie`este atat de raspandita? Sa fie de la alimentatie(cum spun unii `cercetatori `) sau sa fie faptul ca nimeni si nimic nu ne motiveaza?

Diferenta dintre generatii este mult prea mare din punct de vedere al activitatii si al energiei.

Deci care sa fie explicatia? Pareri?

4 thoughts on “Somnul…

  1. „Nu am chef de nimic” este o stare de dezorientare, cel puțin eu așa o resimt, dar odată ce mă apuc să fac ceva, îmi revin. Tehnologia și ea este un factor decisiv.

    Liked by 1 person

    1. Nu ma refeream la mancatul excesiv. Vorbeam cu colegii de birou despre tema alimentatiei si a energiei, implicit a starii de somnolenta si majoritatea acuza o carenta de vitamine si minerale desi regimul alimentar se presupune a fi unul echilibrat.

      Modul in care ne odihnim clar are o influenta asupra starii noastre. Un mic experiment pe care l-am realizat a fost diferenta dintre a adormi dupa uitatul la tv/folosirea unui pc si adormirea dupa citirea unei carti….diferenta este enorma dimineata..folosirea unui aparat electronic de orice fel inainte de a adormi iti ofdra un somn agitat si o stare de oboseala a doua zi(cel putin in cazul meu)

      Mersi de vizita si te mai astept!:-)

      Like

      1. Somnul agitat ține de conținuturile imaginate înainte de somn. Cu sau fără dispozitiv electronic, în opinia mea, somnul poate fi lin la fel cum poate fi agitat.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

