Black Friday mit sau realitate?

Black Friday in Romania mit sau realitate?

In fiecare dimineata ascult radio si unu dintre subiectele abordate a fost Black Friday si reducerile nebune….

Parerile au fost impartite si tind sa dau dreptate si unora si altora in functie de magazin si domeniu de activitate. Ascultatorii postului de radio au format 2 tabere cei pro Black Friday care sustineau ca reducerile sunt pe bune si ca se merita sa faci cumparaturi in aceasta zi si, evident, cei care sunt contra acestei zile din cauza experientelor neplacute.

Povestile contra sunau cam asa: Black Friday este o minciuna pentru ca magazinele scumpesc produsele cu ceva timp inainte pt ca mai apoi sa le scada in aceasta zi magnifica iar clientul ajunge sa cumpere produsul la pretul sau initial fara a beneficia de o reducere reala.

Schema asta a reducerilor am intalnit-o si eu (nu doar de Black Friday) si nu mi se pare un lucru fair play pe care il fac magazinele dar am avut supriza sa dau si peste magazine `corecte`care chiar fac reduceri pe bune.

Unul dintre ele este emag.ro care de Black Friday s-a tinut de cuvant si a facut reduceri. Cum am aflat asta? Simplu, anul trecut pe vremea asta era in Timisoara (oras in care emag are magazin de prezentare, implicit vanzare de produse) si cum rabdarea nu a fost punctul meu forte am cumparat un ebook reader inainte de Black Friday cu vreo saptamana la un pret de aprox 350 lei.

Surpriza a fost ca de Black Friday(dupa o saptamana de la faimoasa mea achizitie) emag a scazut pretul la acel ebook reader cu vreo 100 de lei.

Nu stiu voi cum o sa fiti vineri dar eu o sa stau cu ochii pe emag.ro (mi s-a stricat toasterul si parca viata mea nu are sens, nu intrebati de ce) si pe elefant.ro pentru carti la preturi mici mici de tot…

PS: Vreau sa stiu voi in ce tabara va aflati: pro Black Friday sau contra.

One thought on “Black Friday mit sau realitate?

  1. Toata lumea se arunca sa cumpere… Chiar reusesti sa prinzi produse la preturi ok, chiar daca se zice ca, anterior reducerilor preturile sunt crescute, pentru a avea de unde reduce din pret si pentru a-si pastra marja de profit. Numai Emag asteapta vanzari de 34 milioane de euro. Anul trecut a vandut de peste 20 de milione euro.

    Uite si altii care origanizeaza:

    Electro& IT:

    Flanco: http://bit.ly/1EWjVkW
    m@dd: http://bit.ly/1EWkHyB
    utok: http://bit.ly/1BKb1L5

    Libris: http://bit.ly/1EWmeEH

    Ceasuri: http://bit.ly/1vmKP5M

    Liked by 1 person

Leave a Reply

