Stephen King si lumea lui

Uitandu-ma la serialul Friends l-am descoperit pe Stephen King….pana la urma nu toate serialele sunt o pierdere de timp.

Ce legatura este intre serialul Friends si Stephen King? Intr-un episod, Joey si Rachel povesteau in bucataria lui cand Rachel deschide usa de la congelator si descopera o carte. Explicatia omului (Joey) este ca aceasta carte a lui Stephen King il sperie foarte tare.

Din nu stiu ce motiv ma apuc sa il caut pe net pe acest Stephen King care sperie lumea. Dupa ce am citit cateva recenzii despre el si o lista de filme facute dupa cartile lui am zis sa ii dau o sansa. Am inceput cu un film , Carrie, dupa care mi-am dorit o carte de a lui, oricare nu conta, si am primit `Cimitirul animalelor`.

Primul contact cu Stephen King si lumea lui inspaimantatoare a fost `dragoste la prima vedere`. Nu imi venea sa las cartea din mana si parca nimic nu parea atat de interesant ca si personajele si emotiile puse in paginile alea.

Acum am pus mana pe Shining iar dupa ma asteapta Doctor Sleep :).

Cartile le gasiti pe elefant.ro si pe libris.ro la preturi reduse dupa Balck Friday.

Leave a Reply

