cumparaturi online

Domeniu destul de nou in Romania dar care creste repede. Cumparaturi online sunt ok pentru mine pana intr-un anumit punct. Electronice- da, accesorii- da, haine-NU!

Articolele de imbracaminte si incaltaminte sunt destul de greu de gasit, cel putin in cazul meu (mofturi, selectivitate) dar cu toate astea am facut incercarea de a cumpara online articole de imbracaminte…Never again!! De ce? Nu marimea este de vina in cazul meu ci materialul folosit in articolele respective.

Cum pretentiile sunt mari de obicei, toata lumea care ma cunoaste ar zice ca fac eu mofturi dar nu si in cazul acesta. Ma asteptam sa primesc doua camasi de bumbac si ce am primit doua camasi de bumbac dar prin care vezi tot, absolut tot. Cu aceste camasi minune pe tine te simti ca si gol doar reclama este de ele…

Deci retur scrie pe ele si un mare NU pentru cumparaturile online de haine din partea mea.

2 thoughts on “cumparaturi online

  1. Eu ma gandeam sa facem un top al celor mai dezamagitoare site-uri de imbracaminte,poate fetele amatoare de acest gen de cumparaturi citesc inainte si se gandesc de 2 ori inainte sa comande.
    Din fericire,eu am avut experiente ok cu hainele si incaltamintea comandata de-alungul anilor!Ce nu a fost ok am putut returna si mi-am recuperat banii sau am primit alt produs!
    Azi am avut o experienta foarte nefericita cand mi-am comandat,printre altele, o pereche de dresuri care erau resigilate!!!!Evident ca aveau defect!Mai suparator este faptul ca nu am reusit,telefonic sa rezolv nimic cu firma de la care am comandat,deci concluzia e ca mi-am luat teapa :))
    Asadar ei sunt cei pe care nu-i recomand deloc!!!

    Like

    1. ar fi o idee buna sa realizam un top de genul asta. Multa lume comanda pentru ca vad comentarii pozitive sau pentru ca au primit recomandari dar din pacate experientele nu sunt intotdeauna pozitive.
      Returnarea si primirea banilor nu a fost o problema pentru mine dar a fost dezamagitor sa comand una si sa primesc haine la o calitate jalnica si o croiala de parca erau facute cu ochii inchisi.

      Like

Leave a Reply

