Cand altii simt ca deciziile tale sunt ale lor…

Poate nu am trait suficient pe lumea asta ca sa am un nivel de intelepciune super, mega, arhi ridicat in ceea ce priveste viata. Poate nu am facut inca toate greselile pe care le poti face in viata asta.

Poate, poate, poate….prea multi de poate imi trec prin minte….

Da, mai am multe de invatat dar asta nu le da dreptu celor din jurul meu sa considere ca ei sunt mai capabili decat mine sa decida ce ii bine pentru mine.

Nu, nu sunt de acord sa imi spui ca sti ce ii mai bine pentru mine cand nici macar nu te chinui sa intelegi ce se intampla cu adevarat in sufletul si viata mea!

Nu, nu iti permit sa decizi in locul meu cand nu sti care sunt dorintele mele!

Un sfat? Sa zicem ca ii mai ok asa, dar poate nici ala nu este ok de cele mai multe ori.

Vreau sa invat din greselile mele si sa traiesc asa cum vreau. Sa lupt pentru ceea ce imi doresc fara sa ma privesti dezaprobator si sa faci tot posibilul sa ma descurajezi pentru ca asa ti se pare TIE ca ii mai bine pentru mine.

Viata mea, deciziile mele!

Leave a Reply

