Cum sa intri prin efractie in propria casa…

Da, stiu suna a titlu de film dar nu este…

Sa zicem doar ca sunt o persoana `norocoasa` care are parte de tot felu de intamplari in ultima vreme….

Ieri seara ma gandesc eu frumusel sa vin pana la birou sa aduc niste lucruri de care nu mai am nevoie si trebuie sa le inapoiez firmei (ca sa fie mai clar locuiesc in cadrul firmei deci fac cam doua minute de la apartament pana la birou dar fiind o persoana adormita care se trezeste greu dimineata am decis ca ii mai bine sa imi pregatesc lucrurile cu o zi inainte ca sa evit drumuri inutile dimineata pt ca uit diverse lucruri)…Bun, pana aici nimic neobisnuit….

Ajung frumusel la birou, las lucrurile, vorbesc la telefon si in timp ce vorbesc la telefon ies din birou si inchid usa dupa mine….fac cam vreo 10 pasi cand realizez ca nu am cheile la mine, nici de la apartament nici de la birou…. multi nu ati zice ca am vreo problema din moment ce nu am inchis usa cu cheia…ei bine tocmai aici este partea frumoasa a povestii, usile pe aici se blocheaza automat cand iesi pe usa si o mai si tragi dupa tine….

Mda, uite asa m-am trezit fara cheie la apartament si fara cheie la birou…. partea buna e ca uitatul la filme nu e chiar o pierdere de vreme :)) si lucrurile vechi au farmecul lor…

Pentru ca vorbim de cladiri destul de vechi si de generatii multe care au trecut pe aici, lucrurile nu sunt tocmai asa cum ar trebui sa fie…norocul meu… asa ca deschisul usurilor intr-un mod nu tocmai ortodox nu este nici o problema….

Leave a Reply

