Tentatia…

Nu va ganditi la prostii pentru ca eu am altceva in minte…

Ma refer la tentatia de a cumpara tot felul de nimicuri care nu iti folosesc la nimic.

Pentru mine tentatia creste in momentul in care trebuie sa fac economii…Mersul intr-un supermarket este ca o lupta pentru supravietuire…

Nu glumesc! Este destul de greu sa te abti, uneori, si sa te gandesti de 2 ori inainte de a cumpara ceva. Acea intrebare chinuitoare `chiar am nevoie de…?` si modul in care gasesti un raspuns pozitiv este un fenomen criminal pentru portofelul tau…

Spre exemplu, zilele astea m-am tot uitat pe rafturile din baie ca sa fac curatenie printre produse si ca de fiecare data ajung sa arunc produse aproape nefolosite din cauza ca au fost o decizie proasta si implusul de moment atunci cand le-am cumparat.

As vrea sa am o solutie pentru tampenia asta. Stiu ca in primul rand tine de control dar cum vocile din cap, uneori sunt mai convingatoare decat ar trebui ajungi acasa cu produse de care nu ai nevoie si nici un produs de care ai nevoie.

Motiv pentru care urasc sa merg la cumparaturi 🙂

Leave a Reply

