Reteta unei relatii

11022530_1002561686421430_1493530111781602667_n

Am vazut multe titluri gen `cum ar trebui sa arate partenerul ideal` sau `10 pasi pentru o relatie perfecta` …cred ca le cunoasteti si voi… Eu le consider o porcarie si o lipsa de inspiratie pentru cei care scriu acele articole…

Pentru ca vremea de afara este o sursa de tristete si ganduri marete care iti alunga somnul, ma gandeam sa descriu in cateva cuvinte ce inseamna pentru mine relatia `perfecta`.

Relatia perfecta nu exista si pana aici cred ca sunteti de acord cu mine. O relatie poate fi perfecta pentru tine dar asta nu inseamna ca ai gasit o reteta universal valabila…

Pentru mine reteta suna cam asa:

1. una bucata partener dispus sa ma descopere in timp si sa nu imi ceara o lista cu ce imi place si cu ce nu ca sa il scutesc de `chinul` de a fi atent si la mine din cand in cand..adica daca eu pot sa imi dau seama ce iti place si ce nu dupa reactiile tale, tu de ce nu poti?

2. urasc sa fiu mintita si asta ii un lucru pe care il spun de la inceput…sinceritatea este un lucru important pentru mine intr-o relatie si daca te simt ca te ascunzi ii clar ca ceva nu ii ok…

3. cel de langa mine trebuie sa aiba curajul de a-si expune pasiunile si sentimentele

4. nu vreau o marioneta care sa imi faca pe plac 24 din 24 7 zile din 7

5. trebuie sa fie o persoana care sa isi doreasca sa cresca si sa obtina ceva in viata

6. sa imi arate ca exista o diferenta intre mine si restu…

Lista e lunga dar cel mai important lucru este urmatorul: sa fie cel mai bun prieten al meu…Nimic nu se compara cu o relatie in care cei doi sunt cei mai buni prieteni

Leave a Reply

