Spune-mi care-i visul tău iar eu îți dăruiesc 4 cărți!!!!

Oana Toporaș - Blog Personal

În curând vom afla câștigătorul concursului ” Spune-mi ce cărți îți dorești iar eu ți le fac cadou”. Până atunci, m-am gândit că ar fi bine să dau startul unui nou concurs care va avea ca premiu 4 cărți  :

♥ “Viața nu-i croită după calapod”- Aurora Liiceanu

♥ “Prin perdea”- Aurora Liiceanu

♥ “Valurile, smintelile, păcatele. Psihologiile românilor”- Aurora Liiceanu

♥ “Rănile memoriei. Nucșoara și rezistența din munți”- Aurora Liiceanu

viata-nu-i-croita-dupa-calapod_1_fullsize

prin-perdea-editia-2012_1_fullsize

valurile-smintelile-pacatele-psihologiile-romanilor_1_fullsize

ranile-memoriei-nucsoara-si-rezistenta-din-munti-produs_imagine

Probabil nu mai este un secret pentru nimeni că empatizez cu toate eseurile acestei scriitoare. De la ea am înțeles cât este de necesară analiza propriilor trăiri. De fapt, de la ea am înțeles multe lucruri. Unele nici măcar nu-mi trecuseră prin cap până să-i citesc cărțile.

Gata cu introducerea în lumea Aurorei Liiceanu :). Să trecem la ale noastre.

După cum vă spuneam, cele 4 cărți menționate mai sus, sunt pentru voi 🙂

Dacă vi le doriți, vă rog să-mi lăsați un comentariu…

View original post 66 more words

Leave a Reply

