Prima incercare de shopping online

Primul contact cu shoppingul online a fost cu cei de la telefonul tau.

Pentru ca si numele lor este unul sugestiv, mi-am comandat de la ei un telefon acum 2 ani.

Ce pot sa spun despre ei? Profesionalism, rapiditate, seriozitate.

Cum am procedat? Am sunat la numarul de telefon afisat pe site- in banner mai exact ca sa il vada tot omu si nu ascuns pe nu stiu unde de cauti pana ti se ia- un operator mi-a preluat apelul si mi-a notat comanda. In cateva zile, nu mai stiu exact daca au fost 2 sau 3, stiu ca a venit destul de repede prin curier rapid. am desfacut coletul la primire si totul a fost ok. Am primit telefonul dorit, in conditii mai mult decat bune cu tot ceea ce mi s-a promis +garantie 2 ani.

A doua comanda la ei a fost pentru husa de la telefon. Da, nu am fost prea inspirata cand am facut prima comanda dar nu a fost problema.

De ce am ales sa imi comand telefonul online si mai ales de la ei? Pentru ca aveau cel mai bun pret la momentul respectiv la LG L7.

Ceva de obiectat? Nu am 🙂

Leave a Reply

