Experienta Miniprix

Echipa Miniprix am descoperit-o datorita recomandarilor colegelor de birou.

Magazinul este dedicat articolelor de imbracaminte si incaltaminte, outlet sau nu.

Colectia este alcatuita din articole de la diferita branduri printre care si Kenvelo.

Am avut 2 experiente cu echipa Miniprix. Prima a fost in iarna cand mi-am comandat o pereche de cizme. Coletul l-am primit in conditii bune, marfa a fost ok din punct de vedere al aspectului dar marimea nu corespundea. Dupa masuratori si tabelul de marimi imi trebuia alt numar (mai mare) decat am in realitate si cu toate astea am zis sa comand numarul pe care il stiu, adica 38. Le-am trimis inapoi pentru ca si 38 era prea mare. Mi-a placut faptul ca tranzactia s-a incheiat repede, aproximativ 7 zile (retur colet, primire colet la sediu, retur la bani).

A doua experienta a fost de curand cand am comandat blugi marca Kenvelo. Aceasta a fost o experienta fericita, marfa primita a fost ok din punct de vedere al aspectului dar si a marimii.

Asa ca daca aveti timp si rabdare sa cautati prin coletia lor de articole, va invit sa ii cunoasteti 🙂

Leave a Reply

