Fantome, exorcizari si alte cele…

Titlu poate deschide discutii si dezbateri fara alte completari dar nu despre alta vreau sa vorbesc in articol, ci despre filmele cu si despre fantome, exorcizari, papusi posedate…le stiti voi 🙂

De ce? Pentru ca eram una dintre persoanele fan filme horror pana m-am mutat intr-o zona pustie, adica in mijlocul campului unde totul imi pare sinistru pe timp de noapte. Nu radeti ca nu ii frumos 😀

Ieri m-am dus la o prietena in oras si ne-am uitat la un film, Annabelle. Film despre o papusa posedata de diavol, evident, care venise sa revendice un suflet. Scenariu nu este foarte bun si la inceput mai ca imi starnea rasu si puteam sa vad cliseele de la 1 km distanta…

Problema mea incepe cu personajul malefic, o creatura care chiar iti banuie imaginatia, mai ales daca ai in dotare una bogata care se incapataneaza sa retina toate tampeniile.

Dupa film am plecat catre casa gandindu-ma la patul meu si la partida de somn care ma asteapta dar imaginatia mea nu a fost de acord cu mine.

Creatura minune era la orice colt si nu a vrut sa dispara nici dupa ce m-am uitat si inveselit la un show de stand up comedy.

Nu prea imi mai place de imaginatia mea (mai ales in astfel de situatii) pentru ca mi-a stricat una dintre placeri- filmele horror.

Voi cum stati cu imaginatia si filmele horror?

3 thoughts on “Fantome, exorcizari si alte cele…

Leave a Reply

