dEpurtat.ro

dEpurtat.ro

Lista magazinelor online incercate continua cu depurtat.

Echipa depurtat.ro mi-a placut din simplul motiv ca au fost corecti. Comanda a venit repede si am primit ce am comandat, o pereche de cizme- asta am comandat atunci. Singura problema care am avut-o a fost ca descrierea produsului nu era completa. Fiind vorba de cizme inalte era necesar sa se specifice circumferinta cizmei. Le-am returnat deoarece nu le putem inchide, fiind prea mici in circumferinta. Am sunat la ei-asa este procedura- pentru a anunta returul produsului si motivul. Doamna care mi-a raspuns a fost amabila si mi-a spus ca imi inlocuieste produsul daca vreau – transportul este suportat de ei- dar ghinionul este cu mine si nu am gasit ceva pe marimea mea.

Preturile pe site sunt pentru toate buzunarele iar marfa are totusi o calitate- dupa cat si cum am reusit eu sa vad la cizmele cu pricina.

Am returnat produsul iar banii i-am primit imediat ce au primit coletul. Nu am asteptat nici macar o zi in plus.

Am sa mai comand de la ei cu alta ocazie dar inainte am sa sun la tanti cea draguta sa ma asigur ca primesc toate datele despre produs.

Leave a Reply

