Tehnologie la un click distanta

Personal sunt pe langa cu tehnologia, ma rog nu chiar in genul bunicii dar nu sunt la curent cu ultimele noutati si nici nu am un vocabular prea bogat in domeniu.

In liceu aveam un profesor de fizica ce tinea mult la o revista „Stiinta si tehnica”, daca nu ma insel ii este/era numele. Am citit un numar si nu m-a captivat din doua motive:

1. articole interminabile-parca citeam romane

2. limbajul tehnic si stiintific este folosit pana in punctul de abuz iar un dictionar ar fi fost foarte util pentru cititor- ok, vorbesc despre o revista de specialitate dar nu toti suntem oameni de stiinta sau ingineri.

Internetul este mare si plin de informatii- asta cred ca stim cu totii, dar articole scrise pe intelesul tuturor mai rar gasesti (sau numa eu am problema asta?)

Oricum ar fi problema cu internetul si oceanu de informatii, autori care sa impartaseasca ceea ce stiu/pasioneaza se gasesc si se vor gasi tot timpul – cred ca tot din acest motiv a luat nastere si blogul de tehnologie.

Despre acest blog am aflat datorita newsletterului celor de la Blogalinitiative si cum curiozitate este mare la mine – tind sa cred ca am fost pisica in alta viata, alta explicatie nu gasesc pentru curiozitatea din dotare- am dat click sa vad despre ce este vorba.

Mare mi-a fost surprinderea cand am vazut cat de usor este de navigat pe blog si cat de curat si frumos sunt scrise articolele. Nu o luati ca pe o super lauda, este mai degraba o parere pozitiva despre un lucru nou aparut si facut bine.

Nu am „butonat” prea mult la el dar totusi a fost suficient cat sa descopar informatii interesante. Ca sa nu ziceti ca exagerez am sa va dau un exemplu. Exista un articol despre o descoperire noua, betonul care se repara singur. Cand am vazut titlu primu lucru m-am gandit „asta clar ii pentru Romania, la ce strazi avem…”.

Ce imi place pe blog ii ca are un meniu mare sa il vezi si organizat frumos pe categorii si subcategorii ca sa nu iti pierzi timpul cu ce nu te intereaza.

Pana acum eu nu le-am gasit nimic de bagat de vina. M-am abonat si la newsletter si nu ma pot plange de spamuri pentru ca nu sunt, am intalnit site-uri cu renume care nu fac altceva decat spam si nu isi respecta abonatii.

Le urez bafta si multa insipiratiei echipei!

Leave a Reply

