Suntem bolnavi…

pesim_neg

Suntem bolnavi de pesimism si negativism! Da, suferim de aceste boli tampite pentru ca suntem bombardati zilnic cu pesimism si negativism.

Mergem la job pentru ca suntem nevoiti si asta ne face nefericiti dar multi uita ca acel job era candva pasiunea lui/ei.

Suntem pesimisti si ne plangem ca ne merge rau dar nu facem nimic sa schimbam ceva in viata noastra.

Am intalniti oameni frumosi, destepti care sufera de pesimism si lipsa de incredere. De ce? Pentru ca traim intr-o lume care nu are nevoie de oameni fericiti, pentru ca oamenii fericiti sunt mai greu de controlat.

Oamenii fericiti sunt in lumea lor roz unde munca nu este o povara ci un lucru frumos facut din pasiune, unde zambetul este pe ordinea de zi si unde problemele au o rezolvare.

Nu ma mai uit de ceva timp la stiri pentru ca mi se par imbecile, nimic bun nu auzi. Crime, batai, accidente cam astea sunt subiectele pe care le auzi zilnic de n ori pe zi. Copii olimpici, descoperiri stiintifice, evenimente culturale astea sunt subiecte tabu pentru jurnalistii nostrii.

Cum te mai poti astepta sa te trezesti cu o doza de optimism in tine daca de dimineata pana seara esti bombardat cu stiri si vesti pesimiste si pline de negativism.

Da, ne-am imbolnavit! Suntem bolnavi si incepe sa ne placa. Incepe sa ne placa faptul ca ne putem plange de cat de trista si de …. ii viata pentru ca ii mai usor si pentru ca a fi fericit sau multumit de viata ta este un lucru interzis.

Pana cand lumea asta va face ceva pentru a se trezi din amorteala fizica si psihica in care se afla ma mut in cortul meu facut din paturi unde imi voi desena o lume a mea, colorata pentru ca am si creioane colorate. Daca vrea cineva sa mi se alature il primesc cu draga inima.

One thought on “Suntem bolnavi…

Leave a Reply

