Bere Gratis la Deva

Nu, nu curge berea la Deva. Titlul se refera la trupa `Bere Gratis`.

In weekend am fost la Deva unde se tinea Festivalul Virslilor (treceti peste numele festivalului) unde sambata seara au fost invitati cei de la Bere Gratis.

Nu i-am mai vazut pana acum intr-un spectacol sau concert dar mi-au placut maxim. Baietii astia stiu sa faca show si sa distreze lumea.

Melodiile lor mi-au trezit amintiri de cand eram mai mica, nu ca acum as fi tare mare dar na, si statea la TV si cantam o data cu el. Melodii din anii 2000 sau 1999 care mi-au activat instant copilul din mine.

Am recunoscut versurile melodiilor lor si mi-am dat seama ca ii cunosc pe baieti fara sa fiu constienta de acest fapt. Nu i-am cautat pe youtube de multa vreme si daca am ascultat vreo melodie a fost din pura intamplare dar separe ca a fost suficient pentru neuronul meu sa retina versuri.

Am ramas in cap cu o melodia asta. Sper sa va placa! 🙂

sursa foto: http://www.beregratis.ro

3 thoughts on “Bere Gratis la Deva

Leave a Reply

