De ce eu?

Nu este o intrebare retorica si nici una la care astept raspuns.

Titlul are legatura cu filmul `De ce eu?`. L-am vazut la Hunedoara in cadrul Festivalului European de Film si a fost super.

Castelul este deja o frumusete dar sa vezi un film in curtea lui… Te uiti in jur si vezi cum se imbina trecutul cu prezentul.

De unde am stat eu se vedea cam asa:

CAM00160

Revin la film. Mi-a placut desi nu ma impac cu filmele romanesti. Povestea este una destul de des intalnita, as zice eu, in ziua de azi. Stresul de la munca, dorinta de a schimba ceva in sistem si esecul pe care il intampini din cauza unor oameni mult prea murdari.

Cand am plecat de la film peisajul arata cam asa:

1979367_714368918709582_5800759617191699960_o

Ce ziceti?

PS: Treceti peste calitatea nu prea mare a pozelor sunt facute cu telefonul 😀

3 thoughts on “De ce eu?

Leave a Reply

