Vrei sa faci bine si esti luat de prost

Nu stiu voi dar eu m-am saturat de lumea asta rea si parsiva.

Sunt usor de impresionat cand vine vorba de cauze sociale si mai mereu dau share la astfel de articole dar se pare ca acest lucru nu este unul pozitiv.

Da, stiu, sunt multi cei care profita de naivitatea oamenilor pentru a obtine bani si nu mi se pare normal.

Nu vreau sa luati articolul drept o sageata cu directie fixa pentru ca nu este asa.

Acest articol il scriu pentru ca ma simt mintita si dezamagita de lume. Ma simt prost pentru naivitatea mea si situatiile in care ajung din aceasta cauza.

Cand am deschis acest blog aveam o singura idee in minte: `Acest blog va fi oaza mea, evadarea mea din lumea reala unde o sa pot sa fiu eu.`. Acum am ajuns la concluzia ca mai bine imi cumparam un jurnal clasic si eram mai bine.

Am descoperit in blogosfera oameni frumosi, destepti, talentati si abia asteptam sa ma plimb dimineata prin `vietile oamenilor` dar azi am avut o surpriza neplacuta pe care nu vreau sa o mentionez pentru ca nu vreau sa particip la asa ceva.

Unii dintre voi stiti deja despre ce este vorba pentru ca sunteti in aceasi situatie ca si mine.

Inchei articolul prin a spune ca la mine pe blog nu vor mai exista campanii sociale care nu sunt oficiale si realizate de ONG sau alte institutii.

5 thoughts on “Vrei sa faci bine si esti luat de prost

  1. “Am descoperit in blogosfera oameni frumosi, destepti, talentati si eram abia asteptam sa ma plimb dimineata prin `vietile oamenilor` ” – eu cred că oamenii frumoşi sunt mai mulţi decât cei de care spui şi ştiu exact ce vrei să spui. E păcat să te supere asta. Ştiu, e neplăcut. Şi eu am gustul amar şi sincer, n-am făcut nimic după ce am citit primul articol. De la bun început ceva nu se lega. Cu atât mai mult îi cred pe cei care chiar s-au implicat aşa cum am putut. Dar… hai, nu fi supărată!!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

