Familie, realitate cruda

Scriu si sterg si iar scriu si iar sterg…

Este greu sa spun ceea ce am in cap si in suflet si nu pentru ca nu gasesc cuvintele potrivite ci pentru ca o data ce le-am spus nu ma mai pot preface ca este doar imaginatia mea.

Ca sa rezum totul intr-o singura propozitie ar trebui sa spun ceva de genu:` mai bine te ajuta un strain decat propria ta familie…`. Nu suna bine, asa-i?

O sa imi ziceti ca nu ii asa, ca nimeni nu este ca si familia ta. Nu va contrazic pentru ca aveti dreptate dar si eu am dreptate.

Poate ati avut norocul sa aveti parte de familii iubitoare care au facut tot posibilu sa va sprijine pe drumul vostru. Eu nu am avut norocul asta.

Familia mea intelege sprijinul in felul urmator: te ajut pana la un moment dat pentru ca asa se face (aici intra partea de educatie scolara sa zicem pana la nivel de absolvire a unei facultati) dupa care esti pe cont propriu. Da, stiu avem posibilitatea sa te ajutam sa nu stai in chirie dar de ce am face asta? Ai salar, esti mare deci te descurci. Pai si apartamentul care sta gol? Na las ca cine stie cand vrem sa venim in tara…

Si uite asa te trezesti la inceput de drum cu aripile taiate din nou si nu de catre straini. Dragut, nu?

3 thoughts on “Familie, realitate cruda

  1. Lorelei, Suna trist, strigatul tau de revolta.
    Probabil specia umana, are un atavism variabil, mai egotic. incipient.
    Pare totusi prea putin uman ceea ce scrii tu, de aceea nu ramane decat sa-ti calci pe suflet si sa accepti cu umor situatia.
    Ca masura antistress.
    Cu prietenie
    Onu

    Liked by 1 person

    1. Da, suna foarte trist si nu te-ai astepta ca cei dragi tie sa se comporte in asemenea fel. Dar viata merge inainte si fiecare zi are o lectie care merita invatata.
      Multumesc de vizita si incurajare 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

