Reintoarcerea

Ne intoarcem la locurile si lucrurile care ne fac fericiti. Ne intoarcem acolo unde ne este sufletul si unde sentimentul de implinire si relaxare ne invadeaza tot corpul.

Eu revin azi in locul unde o bucatica din viata si sufletul meu sunt expuse lumii intregi. Ma intorc dupa un timp destul de lung de liniste pentru ca am o oarecare liniste in ganduri si un mod de a le impartasi cu cei care vor sa le asculte.

Sunt coplesita de lucrurile si lumea din jurul meu, de schimbarile care ma marcheaza pe veci si simt ca am nevoie sa evadez….sa fug de mine, cea de acum, si sa ma contopesc cu mine, copilu din mine care simte nevoia sa iasa la suprafata si sa rada din tot sufletul si sa nu tina cont de seriozitatea vietii.

One thought on “Reintoarcerea

Leave a Reply

