Eu si telefonul meu

Nu as fi spus ca sunt dependenta de telefon si ca sunt pierduta daca nu il am dar ziua de luni mi-a demonstrat contrariul.

Ca in fiecare dimineata, ma imbrac cu ochii semi-deschisi si cu neuronii adormiti pentru job dar azi am facut ceva diferit. Ce anume va intrebati sau nu… Pai viteaza de mine se minte singura spunandu-si ca nu mai pune telefonul in geanta ca il ia in mana. Ce gluma buna a fost asta mai ales cand am realizat ca am plecat fara el de acasa si autobuzu care ma duce in taramul adultilor profesionisti se vede in zare.

Nu ma pot intoarce din drum pentru ca jobul meu este in alt oras la vreo 20 de km distanta si daca am pierdut autobuzu firmei sunt la mana transportului cu orar ciudat si a taximetristilor.

Uite asa mi-am petrecut ziua pierduta in spatiu si rupta de lume. Farasa am habar cat e ceasul pentru ca am telefon pe post de ceas si ceasu de mana in cutie la locul lui. Fara sa pot suna pe cineva sau sa fiu sunata.

Si intrebarea care m-a plesnit in drum spre casa a fost: cum ai supravietuit 14 ani fara telefon, internet si calculator?

5 thoughts on “Eu si telefonul meu

    1. Mi-a luat cam jumatate de ora sa ma conving sa incetez sa il mai caut si o zi intreaga am avut tentinta sa il iau dupa mine sa il verific etc…sa nu mai zic ca ma gandeam la ce apeluri pierdute am :))

      Like

Leave a Reply

