Inimi frante si vise spulberate

Nu v-am incurajat prea tare cu acest titulu, stiu. Vremea de afara imi accentueaza si mai tare sentimentele astea care ma macina pe interior si imi consuma si ultimul strop de energie.

Of, cat as vrea sa stiu cum sa le opresc. Cum sa ma ridic de jos si sa schitez un zambet? Cum sa fac asta cand inima mea este spulberata in milioane de bucatele?

Iti aduci de aminte cate vise aveam? Nu!? Nici eu…. A trecut asa de mult timp de cand nu m-am mai gandit la visele mele incat nu mai stiu care sunt.

E din ce in ce mai greu sa ma ridic si sa lupt. De ce as face asta? Pentru ce sa lupt? Pentru visele mele? Care vise? Pentru iubirea noastra? Care iubire?

Da, sunt naiva si proasta pentru ca ma hranesc cu putinele amintirile frumoase pe care certurile si dezamagirile inca nu le-au ajuns. Sunt naiva pentru ca inca sper, asa cu un colt de suflet, ca o sa fie totusi soare candva si lucrurile voi fi cum au fost.

Va las sa dati cu pietre si sa urlati la mine. Chiar va rog sa faceti asta, poate asa o sa ma trezesc la realitate si o sa ma regasesc cumva.

2 thoughts on “Inimi frante si vise spulberate

  1. Lucrurile nu vor fi niciodata “asa cum au fost”. Pentru ca timpul merge inainte, nu inapoi. Putem doar accepta ce suntem si sa profitam de acum.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

