Ne cunoasem?

-Ne cunoastem de undeva? Ai o figura tare cunoscuta…

-Da, ne cunoastem de cativa ani. Ma privesti in fiecare zi dar nu vorbesti cu mine. Ma privesti in fiecare dimineata cand ochii tai descopera oglinda rece. Si eu te privesc inapoi dar nu indraznesc sa te deranjez deoarece stiu ca esti contra timp si nu ai  timp de conversatii. Te las sa fugi cu speranta ca o sa revii si o sa ai curajul sa imi vorbesti…sa imi spui de ce ai tristetea acea profunda in ochi si de ce te chinui sa o ascunzi in spatele unui zambet dureros de fals. Te astept dar zile intregi trec si tu tot grabita esti.

-De ce nu ai zis nimic? Ma intreb de multa vreme cine este persoana care imi urmareste miscarile in fiecare dimineata. Cine este straina la care ma uit fix in ochi? Stii sa imi spui? Ca eu nu o recunosc. In fiecare dimineata ma intreb ai cui suflet este asa plin de tristete si cum as putea sa o ajut.

Dar incep sa inteleg ce vrei sa imi spui, sunt ai mei. Dar cand am ajuns asa? Cand a ajuns sufletul meu asa plin de tristete si durere? Nu sunt eu asta, refuz sa cred asa ceva…refuz sa cred ca am uitat sa am grija de sufletul meu si ca ma mint zilnic. Da, stiu o fac si acum. Ma mint si in acest moment ca sunt bine si ca totu e o iluzie. Dar daca nu sunt bine de ce nu vad si cei din jurul meu lucrul acest? De ce se comporta ca si cum sunt cea mai fericita persoana de pe lume?

Hey!! Iar taci?

Leave a Reply

