Check list

Liste de cumparaturi, liste de dorinte, liste organizatorice, liste si iar liste….

Nu stiu voi cum functionati dar eu m-am ingropat in liste si listute. Atat de tare incat lista mea a inceput sa aiba propria ei lista si tot asa :D.

Pentru ca nu pot fi mai prejos decat restul mi-am creat si un whislist mental, ca daca e ceva scris atunci este mai grav, de pe care tot sterg si adaug diverse lucruri….acum daca is necesare sau nu, nu discutam ca ne lungim prea tare cu povestea.

Whislist-ul asta al meu imaginar a inceput sa aiba lucruri bifate. Debutantul listei este un mixer de bucatarie mai destept, unul care sa ma ajute in relatia mea cu ceapa ( nu ne prea intelegem si se lasa intotdeauna cu plansete si chestii nasoale).

Mi-am luat un mixer de la Tefal(ca cel din imagine) ca tare fain l-au laudat oamenii aicidescărcare. Trecand peste micile deviatii de organizare ale magazinului virtual pentru ca asta deja ii alta poveste despre care o sa imi spun parerea alta data jucaria a ajuns la mine in aproximativ 2 zile.

Stiti voi, bucurie mare topaieli ca si copiii mici ca doar copilul din mine inca mai traieste….

Ne intelegem bine iar relatia mea cu ceapa a devenit mai buna, gata cu plansu si cu cearta. Pireul de legume a devenit papa bun pentru copilul de mine iar retetele de supa crema de pe net sunt precum stirile hot.

Voi ce ati bifat de pe lista voastra sau ce ati vrea sa bifati?

 

PS: Asa de amuzament

115-cartoon-onion-joke

Sursa photo: Google Images

Leave a Reply

