Oglinda, oglinjoara…

Cu totii cunoastem replica “Oglinda, oglinjoara, cine este cea mai frumoasa din tara?” la fel cum stim si cum decurge povestea dintre Alba ca Zapada si Mama vitrega.

Ma gandesc ca povestea putea decurge in alt mod daca Vrajitoare din poveste ar fi descoperit produsele de la Farmec. Nu de alta se spune ca romancele sunt cele mai frumoase, nu?

farmec_superblog_proba.jpg

Eu am descoperit frumusetea produselor Farmec in urma cu 4-5 ani cand soarele m-a iubit prea tare si m-am ales cu o arsura frumoasa pe fata. Ajunsa in situatia critica in care pielea ma ustura cumplit de la lipsa de hidratare, farmacista mi-a recomandat o crema hidratanta de la Gerovital Plant . Crema a facut intradevar minumi pentru ca in 2 zile pielea mea dadea semne de imbunatatire vizibile.

Dupa experienta pozitiva pe care am avut-o cu produsele Farmec, m-am hotarat sa incerc si alte produse. Asa am descoperit gama Happiness.

Femeile din familia mea si-au gasit cate un produs Gerovital in functie de nevoi, creme antirid, hidratante, etc.

Anul acesta, Farmec lanseaza o noua gama de produse bazata pe ulei organic din floare de mac. Aceste produse sunt create special pentru persoanele cu ten sensibil si previne deshidratarea, iritarea, aparitia ridurilor si imbatranirea prematura a pielii.

 

 

PS: pentru aceia dintre voi care nu stiati, Farmec este o companie romaneasca cu 120 de ani traditie.

 

Acest articol participa la SuperBlog Spring 2016

Leave a Reply

