Noaptea muzeelor la Hunedoara

Cum sunt in pasager al trenului intarziatilor am zis ca nu se supara nimeni daca scriu si eu despre un eveniment frumos la cateva zile dupa ce s-a terminat….

Picata asa de pe luna cum sunt am reusit sa ajung la Hunedoara in data de 21 mai, adica exact la Noaptea muzeelor – stiti voi evenimentul acela care iti permite sa intru gratis la ce muzeu vrei tu…

Programul l-am aflat asa din zbor, ba de la unul ba de la altul…Nu prea mi-a pasat sincer. Tot ceea ce am vrut este sa ies din casa si sa vizitez un loc frumos.

Castelul de la Hunedoara a avut parte de un spectacol frumos de lumini si de multi vizitatori curiosi sa ii descopere secretele bine ascunse in spatele portilor de lemn.

Am ajuns intr-un final pe la 10 seara la locul cu pricina, circulatie, inghesuiala ce sa mai tot tacamul care se cere la un eveniment de genul acesta.

Spectacolul de lumini si muzica era in plina desfasurare cand am ajuns. Poze, blituri, ochi curiosi care se umpleau de lumina erau indreptate toate spre peretii castelului.

Grupuri de oameni se indreptau se portile deschise ale castelului pregatiti sa observe o particica din istorie. Sa vada cum traiau stramosii acum cateva sute de ani…

Mereu mi-a placut Castelul Corvinilor. Sala festiva unde imi pot imagina cum se desfasurau evenimentele sociale la care doamnele si domnisoarele purtau acele rochii superbe bufante si elegante – mereu mi-a placut tinuta acelor vremuri…

Imi place sa imi lasa imaginatia sa zboare pe coridoarele castelului care au vazut probabil multe povesti de iubire intre cavaleri si domnite…

Dar mai bine nu va mai retin cu povestile mele…mai bine va las cu cateva poze facute de un amator asa ca mine 🙂

DSC_0110_eDSC_0111_eDSC_0112_eDSC_0119_eDSC_0144DSC_0147DSC_0149DSC_0158

Leave a Reply

