Normal sau anormal?

Am impresia ca traiesc intr-o lume anormala….

Totul este pe repede inainte…Nu ajung bine la birou ca deja se face ora 4 si trebuie sa plec acasa. Zilele astea am avut noroc cu colegii care m-au scos din transa ca sa imi aminteasca ca e timpul sa iau o pauza si sa plec acasa…

Nu stiu cat de normal este sa pierzi notiunea timpului si sa acumulezi atat de multe in neuronul deja obosit si plictisit incat sa nu fi capabil sa iti amintesti ce ai facut in ultimele 24 de ore.

De multe ori stau pe scaunul din autobuzul care ma duce spre casa de la job si ma gandesc la ce am facut in 8 ore de munca si constat ca nu am facut mare lucru sau poate ca am facut dar viteza la care se desfasoara totul nu imi permite sa realizez importanta lucrurilor pe care le fac.

Simt ca este anormal sa nu construiesc ceva pentru mine, pentru sufletul meu…

Parca ma uit la mine de undeva de departe si constat cu tristete ca pierd timpul intr-un mod deloc util pentru starea mea sufleteasca, pentru sipirtul meu…

As vrea sa am timpul si energia necesara sa fac ceea ce imi place…sa citesc, sa scriu despre toate tampeniile care se petrec in jurul meu, sa fac poze, sa invat editarea grafica – sa stau mai mult timp in natura….off cate se aduna…

Sunt intr-o fuga continua dar fara o destinatie anume….Fug, fug, fug….

Spune tu, cititorule, cum e lumea ta, anormala ca si a mea?

Sau poate asa arata o lume normala si eu sunt cea anormala? Hmmm…greu de spus

 

 

Photo: Google images

Leave a Reply

