Caldura mare, mon cher!

tipsy-strawberries

In fiecare an am aceeasi problema, caldura. Nu sunt genul de persoana careia sa ii placa caldura excesiva si nici nu imi place cand termometrul imi arata mai mult de 25 de grade Celsius dar am descoperit modalitatea de a supravietui.

Nu, nu este un ghetar si nici nu ma mut la Polul Nord. Am descoperit limonada si Ice Tea-ul la care adaug ingredientul secret – multa, multa gheata.

Pentru ca rinichii mei nu prea mai suporta bauturile racoritoare din comert, m-am decis sa imi prepar singura bauturile preferate pe timp de vara.

Mi-a luat ceva timp pana am descoperit aromele preferate de ceai dar am ajuns sa am un top 5. Imi plac cele putin acrisoare care contin coacaze dar si combinatiile de fructe cu aroma puternica precum ananasul, cocos.

Prefer ceaiurile ”varsate” nu cele la pliculet in care nu iti dai seama ce prafuri consumi. Mi-am cumparat o sita speciala pentru astfel de ceaiuri si ma bucur de bucatile de fructe care plutesc in apa fierbinte.

Ceaiul este o arta pe care trebuie sa inventi cum sa o consumi.

 

 

One thought on “Caldura mare, mon cher!

Leave a Reply

