Motivatia

Cat de important este pentru voi sa fiti motivati?

Zilele astea m-am lovit de o situatie neplacuta la job, mai exact am fost desemnata – fara sa fiu consultata- sa mai fac un job pe langa cel pe care il am deja. Am zis ca imi iau titlul de omul departament….

Dupa o discutie cu al meu sef am constat ca nu se pune deloc accent pe motivatia angajatiilor in compania unde sunt angajata.

Pe stilul – de ce trebuie sa avem angajati motivati cand putem avea angajati frustati?

De ce nu pot intelege oamenii ca a fi manager presupune si un anumit comportament fata de subaltern? Mai rau, de ce nu inteleg ca un angajat motivat este automat mai productiv?

 

2 thoughts on “Motivatia

Leave a Reply

