Alinierea plantelor

Alinierea planetelor este un fel de conspiratie a universului care uneori poate fi in favoarea ta iar alteori poate fi in defavoarea ta.

Pentru mine, de aceasta data, alinierea planetelor a fost in favoarea mea. Mi-a deschis portita spre cariera mult visata.

Chiar daca planetele s-au aliniat pentru aceasta misiune mirifica mi-as fi dorit sa imi dea o mana de ajutor pentru cealalta problema existentiala pe care o am.

As vrea ca Universul cu ale sale plantele sa imi dea acel raspuns epic la intrebarea vesnica ” Dar la nunta ta cand venim?” sau ”Dar nu ai de gand sa te mariti?”. Spuneti voi cum as putea sa explic acestor oameni ca eu nu am timp de maris in acest moment, ca am alte planuri cu viata mea pentru anii ce urmeaza?

Cum sa le explic oamenilor ca eu incerc sa ma bucur de prezent si de prietenia planetelor? Daca le spun ca tot ceea ce vreau in momentul de fata este cariera mea si dezvoltarea personala imi spun ca sunt pe drumul gresit si ca ceea ce vreau eu nu este important in viata.

Cum as putea sa le spun eu acestor planete care s-au aliniat asa frumos de imi vine sa lacrimez de dragul lor ca s-au aliniat in directia gresit dupa spusele altora?

Imi plac planetele mele asa aliniate cum sunt si mi-as dori sa le vad mai des asa pentru ca am o lista lungaaa de planuri pentru viitorul apropiat.

Voi cum va intelegeti cu planetele? Va ajuta sau fac mofturi?

Photo:google.ro
Elefant.ro

Leave a Reply

