Haine, haine si iar toale

Ca orice femeie care se respecta am problema hainelor care niciodata nu sunt suficiente…solutia problemei?? Shopping/ cumparaturi/ cum vreti voi sa ii spuneti.

Inainte de va spune oful meu vreau sa stabilim un lucru, si anume: urasc cumparaturile, nu am rabdare si mi se pare o risipa de timp…

Bun, acum ca am stabilit ca nu sunt un fan al cumparaturilor am sa va spun si oful meu.

Am inceput sa cred ca hainele din magazine sunt create pentru o specie de oameni tare ciudata. Am observat o lipsa de proportie si realitate in croiul hainelor. Din intamplare am luat o pereche de blugi la proba ca sa constat cu stupoare ca au fost ganditi pentru o persoana care are vreo 90 in solduri si picioare de barza. Da, imaginati-va o astfel de persoana pentru ca sigur exista din moment ce domnul/doamna “designer” a luat-o drept tipar…

Partea a doua a dilemei mele se refera la sutiene si poate aici ma lamuriti voi ca eu nu prea gasesc o logica oricat mi-as dori. Datele problemei sunt asa: se ia una bucata sutien marima C 85 sau D85 si se adauga un push-up gros de vreo 5 cm si se da spre vanzare. Si aici va las pe voi sa imi explicati de ce ar considera cineva ca o persoana cu a astfel de marime a bustului are nevoie de push-up???

Iar pentru voi dragi “designeri” permiteti-mi sa va spun ca nu sunteti nici macar croitori.

Photo:Google.ro
Boutique%20Mall
Bonprix

Leave a Reply

