Nu stiu, Nu pot, Nu vreau

Misiunea imposibila este acea de a invata un om sa faca un lucru pe care nu isi doreste sa il invete.

Mi s-a intamplat de curand sa mi se puna un astfel de om ”in brate”. Omul care nu vrea, nu stie si nu poate. Mi-am consumat 3 saptamani cu explicatii si indurmari ca la final sa am supriza ca nu a inteles nimic.

Sa ne intelegem, nu ma consider cel mai bun profesor din lume dar am pretentia ca atunci cand iti explic un lucru si iti iei notite sa te poti descurca singur apoi. Nu ma asteptam sa se descurce excelent din prima zi dar mare mi-a fost dezamagirea cand am constatat ca nici ce ai facut cu o zi inainte nu poti repeta in urmatoarea zi.

Poate am asteptari prea mari de la oamenii din jurul meu dar nu mi se pare corect sa lasi pe altul sa preia vina asupra faptului ca tu nu vrei si nu poti.

Da, este o misiune imposibila atunci cand iti doresti sa inveti un om care nu stie altceva decat ”nu stiu si nu pot”.

Ma minunez in fiecare zi cand vad cat de bine invata unii sa joace teatru la momentul potrivit si cum se transforma precum cameleonul in functie de situatia in care se afla.

Nu vreau sa ma intelegeti gresit, este ok ca uneori sa te folosesti de funtia cameleon dar cand asta este tot ceea ce poti face s-ar putea sa ai o problema.

Am observat, cu tristete si dezamagire, ca acest gen de oameni ajung sa fie apreciati pentru ceea ce nu sunt iar acei oameni capabili si cu potential se pierd undeva pe drum.

As vrea sa stiu daca acesti oameni se simt impliniti. Daca sunt mandrii de ”realizariile lor” si al finalul zile simt ca au mai atins un prag al evolutiei lor.

Photo: Google.com

Leave a Reply

