Preturi mari pentru calitate zero

As vrea sa stiu ce s-a intamplat cu lumea de a luat-o razna in halul asta. De fiecare data cand intru intr-un magazin am impresia ca sunt picata de pe luna. Am sa ma refer la magazinele de haine si incaltaminte..

Ma uit la produse si la preturi si nu reusesc sa gasesc explicatia pentru dicrepanta mare dintre calitate si pret. Ma uit la cozile mari de la casele de marcat si ma intreb ce este in mintea acelor oameni care se multumesc sa plateasca un pret prea mare pentru calitatea produsului pe care il tin in mana.

Stiu, totul este pe fuga, lucrurile evolueaza rapid si asta este consumerismul dar SERIOS!? Cand am devenit atat de indiferenti la calitate si disperati dupa numele de pe eticheta?

Va spun sincer ca am devenit foarte selectiva si de multe ori prefer sa platesc preturi ridicol de mici pe articole care stiu ca o sa tina fix la fel de mult ca si acelea de ”firma”.

Oare cand am devenit asa superficiali? De cand ne intereseaza mai mult ce scrie pe o eticheta decat produsul in sine?

2 thoughts on “Preturi mari pentru calitate zero

Leave a Reply

