Punct si de la capat

In fiecare zi punem punct si o luam de la capat…Pamantul este rotund si se invarte cu sau fara noi.

Azi este ziua in care am decis din nou sa pun punct si sa o iau de la capat. Cu aliniat si litera mare – ca asa am invatat la scoala :).

Astazi incep un aliniat nou si scriu cu litere mari asa: PARTICIP LA SUPERBLOG. Scriu asa ca sa vad bine ce mi-am propus pentru ca data trecuta am scris prea mic pentru neuronul meu uituc.

Vreau sa ma provoc din nou si sa particip la acesta competitie faina ca sa vad pana ajunge imaginatia mea si sa imi depasesc limitele.

Voi ce asteptati?

7 thoughts on “Punct si de la capat

  1. Bun venit in SuperBlog, Lorelei! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    Liked by 1 person

  2. Pentru că suntem într-o continuă transformare, îți doresc să te descoperi ca bloggger/scriitor dintr-un alt unghi în cadrul acestei competiții, Lorelei. Ai un nume de poveste, așa să-ți fie și participarea.
    Mult succes!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

