La patru ace

Traditia spune ca trebuie sa fi ”la patru ace” atunci cand esti invitat la o nunata/botez/cocktail party etc si aici intervine problema mea.

Mereu am fost genul de persoana care adora hainele elegante si aspectul de proaspat scos din cutie dar la altii. Cand trebuie sa ma imbrac pentru un eveniment cu tinuta ”impusa” sunt un adevarat dezastru. Nu am idei si nici nu ma pricep la asortat. Imi pierd rabdarea cat ai clipi din ochi si ma intreb ce se poate intampla daca apar in adidasi, blugi si un tricou…da, stiu nu pot face asa ceva pentru toti ochii ar fi pe mine iar pozele evenimentului ar fi o amintire dureroasa pentru organizatori – un fel de esec pentru ca un invitat nu a respectat seriozitatatea si dess code-ul cerut.

Dupa acest moment in care simt o urma de vinovatie trec la prietenul google care, Slava Domnului, se pricepe de minune la fashion si dress code-uri si toate cele. Buunnn, am ajuns in punctul in care dau pentru sugestiile gen Cenusareasa si printesa din poveste si la care spun pas cu cea mai mare viteza posibila, adica vreau sa respect niste reguli de vestimentatie dar totusi vreau sa ma simt bine in tinuta aleasa. De obicei optez pentru haine elegante dar simple fara prea mult sclipici, margele, dantele, dantelute etc. Nu simt ca mi se potriveste o tinuta incarcata sau imbodobita – cum vreti voi sa o numiti.

Am inceput sa apreciez site-urile/magazinele online care isi promoveaza produsele prin fotografii cu sugestii. Pentru o persoana anti-talent ca si mine la a combina haine este un real ajutor sa imi fac o idea despre o bluza/fusta/rochie eleganta si cu ce ar putea fi ea asortata. Tinuta trebuie sa fie completa, nu? Deci lista de cumparaturi nu se termina la un singur articol pentru ca nici printesele din poveste nu se duc la bal doar in rochia de seara. Dupa alegerea rochiei de ocazie trec la alegerea pantofilor cu toc. Dau adaugare la tot in cosul de cumparaturi si pe cand respir usurata ca am terminat cu alegerea tinutei imi amintesc de domnul din dotare. Mda, nu prea merge sa il trimit in blugi mai ales acum cand eu am o tinuta chic si eleganta, nu?

O iau de la capat dar de data aceasta ma uit dupa camasile pentru barbati si bine inteles ca ma loveste invidia, adica se rezolva totul cu o camasa alba, un sacou, o pereche de pantaloni sau un costum completate de o pereche de pantofi eleganti si arata de parca acum i-ai scos din cutie.

Nu tu mers la coafor, stres pentru tinuta, manichiura neaparata sa fie perfecta. Of, ce viata!

Oricat de mare sau mic ar fi chinul cumparaturilor ceea ce conteaza la final este un eveniment reusit, amintiri frumoase si o noapte plina de distractie alaturi de oameni faini.

Disclaimer! Acest articol participa la competitia Super-Blog 2016

 

 

One thought on “La patru ace

Leave a Reply

