Harnicuta ca o albinuta…

– Hei, Hei! Usor ca ma gadili…Ha,ha,ha…Pune-ma jos! Termina ca ma gadili rau…Uff, ce bine ca te-ai oprit. Am crezut ca o sa mor de ras de la atata gadilat. Ce mod de a fi trezit din somn..

–  Aoleo ce teanc mare de hartii, sper ca nu trebuie sa lucrez asa mult astazi. Ii posibil sa clachez si sa raman fara tus. Sunt tare curioasa ce ma asteapta astazi…

–  Vai dar ce nepoliticoasa sunt! Le povestesc oamenilor despre viata mea si nu ma prezint dar ce sa mai astepti de la mine daca imi incep ziua cu hohote de ras. Eu sunt DIY sau Colop, nu sunt foarte sigura care este numele meu pentru fiecare ma striga cum apuca ba stampila, ba Colop, ba chestia aia cu tus…

– In fiecare zi fac ceva nou iar oamenii sunt foarte simpatici aici in birou. Am observat ca vin multe cupluri emotionate care aleg tot felul de hartiute decorate, cred ca le spune invitatii – nu stiu ce or mai fi si astea – dar pe mine ma folosesc oamenii ca sa scrie ceva frumos pe ele. Cica asa scriu ordonat si frumos pe plicuri, sper ca asa le spune. Ma scuzati daca sunt stangace dar nu ma prea pricep la termeni din acestia tehnici…

– Astazi avem mult de lucru. Se pare ca un nou set de invitatii este gata si trebuie sa puna un mesaj dragut pe plic cica asa se personalizeaza. Hmm, oare de asta m-au gadilat de dimineata? Am inteles ca in fiecare zi omul poate forma un alt mesaj datorita setului de litere pe care l-au primit de la parintii mei de la Colop.

– Ma bucur ca pot fi de ajutor si mai ales cand vad bucuria de pe chipul oamenilor care vin sa ridice acele plicuri dar…ma simt trista ca nimeni nu spune multumesc stampiluta. Nuuu, ei spun doar multumesc oamenilor si ii felicita pentru munca si efortul depus. Ce sa fac, ma prefac ca nu ma intereseaza si stau cuminte pe birou si pe cand cred ca ziua s-a terminat iar incepe…Hahaha…gadilatu. Se pare ca am alta misiune acum desi ma simt obosita si infometata…

– Aaaa ce bine ora mesei! O noua doza de tus care sa imi umple buretelul de energie. Doamne ajuta ca s-au gandit si la mine! Nu stiu daca as mai fi facut fata unei noi reprize de lucru.

– Tac, tac, tac…va las ca am atat treaba incat nu ma vad adunata.

 

 

Disclaimer! Acest articol participa la concursul Super Blog 2016

 

One thought on “Harnicuta ca o albinuta…

Leave a Reply

