Rasfat in delegatie

Agitatie, telefoane care suna in continuu, email-uri la care raspund cu viteza luminii pana cand primesc acea invitatie. Stiti voi acea invitatie care te scoate din rutina, care iti promite ca exista si o alta lume dincolo de biroul tau si tu vrei putea sa o descoperi.

Acel eveniment pe care l-ai asteptat cu sufletul la gura mult timp iar acum vei avea ocazia sa il savurezi din timp. Colegii se uita la tine mirati de zambetul tamp de pe fata ta si nu inteleg ce s-a intamplat. Mare lucru, o delegatie la Bucuresti si o alta conferinta de Marketing. Dar ce nu stiu ei este ca pentru tine acest eveniment este un moment de respiro, acel moment care te va incarca de energie si idei noi pentru o perioada suficienta de timp.

Ignor lumea din jurul meu si incep sa fac o scanare dupa cazare Bucuresti. Multe oferte si toate suna bine dar una imi face cu ochiul si cocheteaza intr-un mare fel. O studiez rapid din priviri, hotel boutique de 4 stele plus cu SPA…ma gandesc ca mi-ai prinde bine un pic de relaxare dupa conferinta asa ca de ce nu. Click, click si inca unn click si gata rezervarea.

Cu bagajul pregatit plec spre Bucuresti iar inima imi bate intr-un ritm alert. Maine incepe conferinta de 2 zile de marketing iar eu stau la un hotel de 4 stele din centrul Bucurestiului. Bucuria este si mai mare pentru ca nu va trebui sa conduc in Bucuresti si sa pierd timp in traficul infernal de acolo. Evenimentul va avea loc chiar in hotelul unde sunt cazata. Hotel Arc de Triomphe, ce frumos suna!

Ajunsa la hotel dupa un drum lung de aproape 400 de kilometrii raman uimita de frumusetea receptiei si de eleganta impunatoare a hotelului. Imi iau rapid camera in primire dupa ce am fost servita amabil de personalul de la receptie, imi duc bagajul in camera si raman muta. O camera spatioasa, curata si aranjata intr-un mod rafiat si simplu in acelasi timp. Ma uit in jurul meu si realizez ca am uitat sa imi fac programare la SPA.

13323403_1379573128736355_4153114707814239280_o

Normal ca am uitat cu atata frumusete in jur care sa imi fure ochii. Cine se mai poate concentra. Asteptarile mi-au fost depasite si ma bucur sa vad ca pozele au reflectat adevarul.

Caut repede un telefon si sun la receptie. Receptionista imi face rezervare la o sesiune tarzie de masaj si ma anunta ca pot sa merg si la jacuzzi daca doresc. Dau fuguta in zona de SPA a hotelului si pret de o ora ma bucur de masajul meu cu pietre calde si de atmosfera relaxanta din camera.

spa_4

Dupa ce ora s-a scurs rapid lasandu-ma sa tanjesc dupa o noua sesiune, m-am indreptat catre bazinul cu jacuzzi. Daca tot ma rasfat si relaxez in aceasta seara macar sa fie cum trebuie.

Ajunsa la bazin am fost surprinsa din nou de modul in care este decorat locul. Parca as fi intr-un film iar eu joc rolul principal al unei dive.

spa_1

Dupa sesiunea de rasfat ma indrept spre camera mea pentru un somn odihnitor care sa ma pregateasca pentru o zi lunga si incarcata de informatii si oameni noi.

Noaptea trece repede. A doua zi conferinta ma face sa pierd notiunea timpului si ma trezesc la sfarsitul zilei iesind din sala de conferinta plina de entuziasm dar si obosita.

Ma indrept din nou spre camera mea cand ma loveste un gand: maine plec catre casa iar rasfatul se incheie. Ma cuprinde nostalgia gandindu-ma cand de repede trec lucrurile care ne fac placere.

Ies la o plimbare tarzie sa vad centrul Bucurestiului atat de aproape acum de mine…

Noapte buna Bucuresti! Sa ne revedem curand!

residence-hotels-mic

Disclaimer! Acest articol participa la concursul Super Blog 2016

 

 

Leave a Reply

