The choice 2016

A venit frigul si se poate observa asta din activitatile mele :).

Am inceput sa ma uit la filme si asa am descoperit un film frumos, spun eu, din 2016 numit The Choice.

O poveste frumoasa, amuzanta, trista si din nou frumoasa, vesela.

O poveste de dragoste cu un scenariu bine scris care stie cum sa transporte spectatorul in lumea personajelor.

Va spun sincer ca a trecut ceva timp de cand nu am mai fost impresionata de un film din categoria drama/romance.

O sa va spun ce mi-a placut mie la acest film. Nu am banuit nici 5 minute ca va avea un happy ending, ba chiar mai mult am crezut ca este un final chiar trist. Nu a fost genul de poveste pe repede inainte si a existat acel joc dragalas intre amorezi. Nu m-am plictisit si nici nu m-am atins de telefon pe durata filmului cum mi s-a intamplat de multe ori la alte filme. Actorii au avut carisma si au dat viata personajelor intr-un mod sincer si credibil.

Mi-a ramas intiparit filmul in minte pentru ca m-a facut sa cred in povestea personajelor principale si naiva din mine a fost invidioasa pentru moment pe cei doi norocosi.

 

One thought on “The choice 2016

Leave a Reply

