Cardio de dimineata…

Nu va faceti iluzii pentru ca nu ma refer la un obicei sanatos prin care iti menti corpul in forma si ai grija de tine…  Nope! eu vorbesc de acel cardio care se intampla atunci cand vezi cum ajunge autobuzul in statia de autobuz iar tu mai ai de mers pana sa ajungi acolo.

Te pui si accelerezi pana ajungi sa alergi putin ca sa prinzi autobuzul. Iar in momentul in care reusesti sa ajungi in autobuz realizezi ca iti dai sufletul afara din cauza oboselii.

Nu mai ai nevoie de cafea dupa o astfel de dimineata pentru ca te trezesti instant dar in acelasi timp te cuprinde gandul si un sentiment de vinovatie pentru ca nu faci miscare mai des si ca te-ai cam lenevit.

Da, recunosc cu rusine ca am lenevit in ultima vreme (ani chiar) si ca miscarea nu prea mai face parte din activitatile mele zilnice. Am inceput sa merg la bazin si sa inot drept miscare.

Gandindu-ma retroactiv imi este rusine cu mine pentru ca am fost genul de persoana care juca handbal si basketball, mergeam pe jos kilometrii doar de dragul plimbarii iar acum…

Cu toate astea cafeaua o puteti inlocui cu o sesiune cardio matinala 🙂

Photo:google images

2 thoughts on “Cardio de dimineata…

  1. Ai dreptate, nimic nu se compară cu fuga după autobuz dimineaţa. Dacă mai sunt şi temperaturi cu minus, e şi mai palpitant când simţi că tot aerul ăla tras pe repede-nainte îţi face gâtul franjuri 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

