Dezamagire comerciala

Dezamagirea comerciala se materializeaza sub forma Coca-Cola Lime. Am incercat in weekend noul produs al companiei cu multa istorie in spate si care este mega cunoscuta.

Un singur cuvant am de spus despre Coca-Cola Lime – DEZAMAGIRE! Gustul de cola nu se mai simte iar noul gust nu prea mi-am dat seama ce vrea sa fie pentru ca nu imi pare a fi nici lime nici coca cu gust de lamaie.

As putea spune ca am incercat variantele existente pe piata romaneasca oferite de Coca-Cola cu diverse arome si despre toate am aceasi parere – nu sunt ceea ce trebuie si mi se par produse fortate.

Din punct de vedere al marketingului si al strategiilor de dezvoltare pot intelege miscarea Coca-Cola dar ma duce cu gandul la un nou esec. Nu este pentru prima data cand Coca-Cola incearca sa depaseasca principalul competitor Pepsi prin a lansa pe piata un produs “copiat”sau inspirat din gama competitiei si a esuat lamentabil.

Mie personal imi place Coca-Cola originala si atat. Mi se pare ca acest produs este reprezentativ si ar trebui sa ramana la o dezvoltare si promovare a unui produs de calitate.

Pentru mine experienta Coca-Cola Lime s-a incheiat in acest weekend la prima si ultima doza.

One thought on “Dezamagire comerciala

Leave a Reply

