Lucrurile se schimba

Suntem un amestec de sentimente si evenimente iar asta se transpune in comportamentul nostru de zi cu zi.

Suntem intr-o continua schimbare iar acest lucru se observa doar atunci cand ajung in locuri ce obisnuiau sa fie parte din tine sau ajungi sa intalnesti oameni cunoscuti dupa o perioada lunga in care nu v-ati mai vazut. Abia atunci ajungi sa observi ca lucrurile nu mai sunt la fel. Tu nu mai esti la fel… Transformarea face parte din noi si ma bucura acest lucru pentru ca in acest fel evoluam si crestem, devenim mai buni sau mai putin buni, invatam ce ne place si ce nu ne place si incepem sa punem mai mult accent pe ceea ce conteaza cu adevarat pentru noi.

De fiecare data cand am ocazia sa ma intorc in timp si spatiu si constat ca nu mai sunt aceasi persoana si ca m-am maturizat, ma bucur pentru ca ajung sa constat ca fac ceva bine in activitatea mea zilnica care duce  la o crestere a mea ca om. Tin sa cred ca toate schimbarile prin care trec ma duc catre o versiune mai buna a mea si sper ca in timp – undeva in viitor – sa constat ca aceste cuvinte au inca valoare si ca nu am renuntat la a ma dezvolta si a lupta pentru dorintele mele.

Lista cu dorinte este lunga si pas cu pas va trebui sa ma indrept spre a le pune in realitate. Nu, nu este vorba de sfarsitul unui nou an. Este vorba de acei mici pasi pe care i-am facut in acest an si pe care ar trebui sa ii constientizez. Acei pasi care m-au adus unde sunt astazi si care m-au facut sa cresc inca putin.

Va doresc sa realizati in fiecare zi un pas, oricat de micut, care sa va duca la o versiune mai buna a voastra!

O seara frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

