Nespresso…

Nu este un titul foarte inspirat dar nu gasesc nimic care sa descrie mai bine campania celor de la Nespresso pentru promova un brand de calitate.

Personal mi-am activat Adblocker-ul ceea ce inseamna ca nu mai sunt “deranjata” de toate reclamele. Stiu ca nu ii frumos din partea mea ca si marketer dar ce sa facem asta este viata… Dai omului posibilitatea sa aleaga intre a consuma sau nu publicitate si o sa vezi ce urmeaza :).

Bun….Cu toate astea am reusit sa dau peste reclama celor de la Nespresso Change Nothing care la prima vedere m-a dus cu gandul la un trailer la un nou film cu George Clooney motiv pentru care am urmarit pana la final. Bravo echipei de marketing de la Nespresso pentru acest spot. Ce am facut mai departe? Ei bine am intrat pe site-ul http://www.nespresso.com/whatelse pentru ca am vrut sa vad si continuarea.

Ce mi-a placut mie? Eleganta, stil, rafinament, calitate. Cam astea au fost lucrurile inspirate de noua reclama si am fost surprinsa ca se poate in ziua de azi sa fie create astfel de reclame.

Mi-a placut si designul site-ului si povestea pe care o expune. Desi nu sunt mare bautoare de cafea pot spune ca stiu ce inseamna Nespresso si nu are comparatie – in opinia mea- cu ceea ce se afla pe piata. M-as bucura sa vad mai des astfel de actiuni de marketing din partea unor companii a caror obiect de activitate este fie tabu fie are legatura cu o problema ce ia amploare.

Mie personal imi plac brandurile care sustin diverse cauze si lasa la o parte atitudinea acea rece de business man si incearca sa fie ma aproape de oameni si problemele lor cotidiene.

 

Leave a Reply

