Ecoul din cap

Nu stiu cum stati voi la capitolul neuroni activi dar ai mei cred ca sunt prin Bahamas deja.

Am impresia ca am vid in cap si ca nu pot gandi. Sincer va spun ma simt de-a dreptul retardata iar cele mai simple lucruri mi se par ciudate si complicate.

Este oficial! Am obosit iar acest an a fost unul incarcat. Inca este devreme sa fac un rezumat al acestui an dar simt nevoia sa ma exprim intr-un fel sau altul.

Am vrut sa scriu parerea mea despre filmul Inferno dar nu reusesc. Simt ca am cuvintele blocate undeva intr-un cufar pe fundul oceanului si nu imi gasesc echipamentul de scafandru ca sa le eliberez de acolo.

As putea spune, daca imi permite-ti aceasta comparatie, ca sunt precum Titanicul lovit de aisberg. Amortita, obosita, morocanoasa si fara energie. Cu toate asta sunt plina de idei pentru proiecte ce asteapta sa prinda viata pentru anul viitor.

Sunt intr-o lupta continua cu mine si ma simt prinsa la mijloc intr-un razboi intre eu cea obosita care tanjeste dupa odihna si eu cea dornica de a face lucruri.

Sper sa ne mai auzim pana la sfarsitul anului si sa imi recuperez si eu neuronii cat de cat.

Spor sa aveti in aceasta saptamana!

Sursa imagine: Google Images

 

Leave a Reply

