Momentul acela cand…

Momentul acela cand realizezi cat de scurta este viata. Stiu ca este Craciunul si ca ar trebui sa scriu ceva frumos si dragut dar din pacate nu am decat un singur gand in minte.

Cat de scurta este viata si cat de mult ne plangem de lucrurile neimportante din viata noastra. Nu am patit nimic care sa ma duca cu gandul la aceasta intrebam din fericire dar din nefericire cineva si-a perdut sotul si tatal copilului.

Sincer sa fiu am ramas blocata si socata iar un gand mi-a venit rapid in minte: cat de scurta este viata. Am avut acel moment cand m-am simtit prost pentru ca ma plang de lucrurile care nu merg asa cum vreau eu sau de faptul ca nu mi pot cumpara tot ceea ce vreau atunci cand vreau.

Noi, oamenii, suntem niste copii mari si rasfatati care nu stim sa apreciem ceea ce avem si ne luptam zi de zi pentru a avea ceva ce credem ca ne va multumi. Ne plangem ca avem cate o zi proasta la lucru fara sa ne gandim ca altii nu au cu ce isi cumpara de mancare. Ne plangem ca nu ne permitem sa ne cumparam haine de firma de ultima moda dar uitam ca altii nu au cu ce se imbraca. Ne plangem constant ca ne lipsesc lucruri materiale dar uitam sa deschidem ochii si sa multumim pentru ceea ce avem in jurul nostru.

Ne lipseste acel moment cand suntem recunoscatori pentru familia noastra si pentru faptul ca sunt toti bine si pe langa noi. Ne lipseste acel moment cand realizam ca putem trai si fara anumite lucruri materiale si sa fin recunoscatori pentru faptul ca suntem sanatosi si avem putere sa construim tot ceea ce ne dorim.

Am mai spus acest lucru si am sa il mai repet si acum alergam dupa bani ca sa avem lucruri materiale iar acest lucru ne distruge sanatatea si nu mai ajungem sa ne bucuram de acele lucruri materiale.

Va doresc sa aveti parte de Sarbatori minunate alaturi de cei dragi voua si sa le spune-ti macar acum cat de mult valoreaza pentru voi!

Photo

One thought on “Momentul acela cand…

Leave a Reply

