Prea multe de zis…

Prea multe de zis si prea putine cuvinte… Asta este senzatia mea de o vreme incoace.

Am senzatia ca am prea multe de zis si prea putine cuvinte la dispozitie (nu aruncati cu DEX-ul dupa mine ca nu ajuta).

Sunt perioade cand ajung sa simt o stare de dezamagire profunda cauzata de tot ce este in jurul meu, ma rog aproape tot. Ma simt dezamagita de oameni si de destine. Ma uit in jurul meu si vad oameni cu o fericire aparenta si o tristete mare in ochi. Tot in jurul meu ii vad si pe cei frustrati de propria lor viata care incep sa scuipe venin in jurul lor.

Stau si ma intreb, de ce simti nevoia sa ii vezi pe cei din jurul tau simtindu-se mizerabil? De ce oamenii sunt atat de slabi si cedeaza in fata dezamagirilor si a frustrarilor si singurul mod in care pot alunga singuratatea in care se afla este prin a-i face si pe cei din jur sa se simta la fel de dezamagiti si frustrati?

De unde exista atata rautate in natura umana? Stiu ca proverbele romanesti sunt cu nemiluita in directia asta. De ce sa moara capra mea cand poate sa moara capra vecinului, nu?

Ma uit la copii mici si la inocenta din ochii lor si ma intreb de ce ii invatam sa fie posesivi si egoisti cu lucrurile lor. De ce primim sfaturi legate de cum sa obtinem ceea ce ne dorim indiferent ce obstacole? Se intampla ca acele obstacole sa fie oameni cu sentimente si emotii pe care ii ranim profund in procesul nostru de a obtine un bine personal care de cele mai multe ori se intampla sa fie ceva cu totul lipsit de logica, importanta sau cu o valoare reala.

Obtinem o functie sau un lucru material mult dorit si automat uitam sa mai fim oameni? Refuz sa cred ca suntem atat de defecti ca si specie si atat de superficiali.

Numiti-ma idealista dar imi doresc sa vad ca nu am uitat cum sa fim oameni si ca mai putem fi rationali macar din cand in cand. Gresesc? Voi nu v-ati dori sa vedeti ca in jurul vostru nu este o jungla si ca oamenii sunt totusi fiinte rationale?

 

2 thoughts on “Prea multe de zis…

  1. Se pare ca esti inconjurata de oameni care nu te ajuta sa ajungi acolo unde vrei. Si calea cea mai simpla de a schimba asta e sa iti gasesti alt anturaj – alti prieteni, alti colegi. Suna drastic dar e minunat ce putem face cand avem oameni de calitate in jur. Numai bine!

    Liked by 1 person

    1. Din pacate se gasesc greu acei oameni de calitate. Da, cam asta este solutia sa caut acei oameni cu care ma pot identifica si care ma pot ajuta sa ajung acolo unde imi doresc sa ajung.
      Multumesc!

      Like

Leave a Reply

