Uneori iti vine sa pleci in Bahamas

Uneori iti vine sa iti iei bagajele si sa pleci in lume, oriunde in lumea larga, printre necunoscuti si teritorii neexplorate.

Simt nevoia sa explorez locuri noi si sa evadez de rutina zilnica. Voi ce spuneti ce aceasta idee? Care este primul loc in care v-ati opri in drumul vostru spre explorarea necunoscutului?

Incep eu prima si o sa va spun unde as evada.

As evada in Bahamas si as pleca acolo doar cu un bagaj de mana si cu o pofta nebuna de a descoperi cultura oamenilor de acolo si obiceiurile lor. As vrea sa traiesc cel putin o zi fara sa ma gandesc ca mai exista altcineva si altceva pe lume si sa fiu doar eu cu plaja si cu albastrul apei.

M-as aseza la umbra unui palmier si as sta acolo o zi intreaga doar eu si oceanul infinit. As incerca sa ma eliberez de toate gandurile si grijile si as aduna toata energia pozitiva din aer pentru a putea incepe aventura in forta.

M-as lasa prada noului si as arunca toate ghidurile turistice care m-ar putea inspiti si nu m-ar lasa sa imi formez o parere proprie despre aceast loc de exotic.

Bahamas este destinatia exotica pentru o vacanta speciala de care m-as bucura in fiecare secunda.

Mi-as satisface cea mai mare placere, aceea de a servi micul dejun pe terasa cu privire spre ocean si in timp ce as savura bunatatile din farfurie as simti briza blanda si racoroasa care se joaca in parul meu si ma indeamna sa explorez frumusetea oceanului.

VacanteSpeciale.ro_Superblog2018-14

As innota cu pestisorii si as face scuba diving in timp ce as face un selfie cu pestisorii si m-as imprieteni cu Nemo.

Mi-as gasi un instructor de surf si as invata sa imblanzesc valurile oceanului in timp ce stau pe placa precum o profesionista.

Dar cel mai special lucru pe care l-as face, ar fi sa stau de vorba cu localnicii si sa ii descopar asa cum sunt ei in fiecare zi, sa imi povesteasca despre obiceiurile locului si cultura lor. As vrea sa imi fie povestita istoria locului si cum s-a dezvoltat zona de-a lungul timpului dar cel mai important as vrea sa aflu cum au reusit sa pastreze acest colt de rau. Mi-ar placea sa invat sa gatesc ceva specific zonei ca sa ma intorc acasa si sa bucur papilele gustative ale celor dragi mie.

In ultima zi de vacanta as sta pe plaja cu un cocktail in mana admirand infinitul albastru al oceanului la umbra unui palmier incercand sa iau cu mine cat mai multa energie pozitiva din acest loc superb.

Un lucru este sigur ca o sa ma intorc acasa cu o parte de suflet plin de tristete pentru ca voi reveni in orasul plin de beton rece si nu voi mai putea sa adorm in timp ce aud valurile oceanului si simt briza cum trece prin perdeaua subtire de la geamul dormitorului.

VacanteSpeciale.ro_Superblog2018-5-768x512

Voi unde ati evada? Ce loc exotic ati vrea sa explorati fara sa va informati inainte?

*Disclaimer! Acest articol participa la concursul Super Blog 2018

One thought on “Uneori iti vine sa pleci in Bahamas

  1. As avea mai multe destinatii in minte in care sa evadez, dar m-as duce pe cont propriu si nu prin agentie:)
    Nici Bahamas nu e de lepadat, doar sa nu fie in perioada uraganelor.

    Like

Leave a comment