Un rucsac si o mie de vise

Mi-am imaginat de multe ori cum ar fi daca ar bate cineva la usa mea si mi-ar spune: ” Ai exact 5 ore sa iti faci bagajele pentru ca vei pleca in calatoria vietii tale!”

Astazi ma aflu in mijlocul camerei cu bagajul pe jumatate facut si visez precum o copila, visez la tot ce voi vizita in mica mea vacanta exotica. Visul meu de a descoperi Iordania s-a indeplinit datorita circuitelor Christian Tour.

Am intrat la ei pe site si am ales circuitul Iordania Experience care im permite sa explorez acest loc misterios timp de 9 zile.

Wadi-Rum-Valea-Lunii-Iordania.jpg

Voi lua zborul din Bucuresti catre Amman dupa care va incepe aventura de 9 zile. Programul este deja stabilit iar pulsul meu o ia razna numai la gandul ca voi putea sa pasesc pe scarile Templului lui Zeus dar ma voi putea imagina traind in vremuri medievale in timp ce vizitez cetatea Qala at el-Rabbad, din Ajloun.

In zilele ce urmeaza o sa vizitam tot ce se poate in drum spre Marea Rosie si Marea Moarta. Facem o oprire distractiva la Marea Rosie pentru a ne bucura de blandetea vremii si de racoarea apei dupa o vizita in desert.

In ultima zi ma intorc acasa cu o multume de amintiri si energie pentru o noua aventura.

Sa nu va imaginati ca nu stiu care urmatoarea aventura. Imi place sa imi fac temele din timp si sa imi aleg destinatiile cu grija pentru a nu rata nici o locatie superba de pe lista de to-do.

Noua aventura este mai mult o provocare. Provocarea de a descoperi Farmecul Umbriei.

Assisi-Italia-Farmecul-Umbriei.jpg

Ce este Umbria poate va intrebati. Este frumoasa si misterioasa zona din Italia ce cuprinde si Roma. Ma vad deja plimbandu-ma pe strazile pline de istorie ale orasului si imaginandu-mi o zi din viata romanilor. Pentru ca imi place istoria voi merge sa vizitez Columna lui Traian si Piata Venetia.

Sejurul gasit de mine este de 7 nopti si cuprinde vizitarea ma multor orase: Roma, Vatican, Tivoli, Perugia si Orvieto. Dar cel mai important este ce voi avea ocazia sa explorez in aceste zile.

Voi avea ocazia sa ma plimb pe aceleasi strazi pe care alta data s-a scris istorie si sa vizitez cladiri care au rezistat in fata razboaielor. Nu stiu voi ce locuri aveti in suflet dar eu as vrea sa descoper toate locurile misterioase ale planetei iar in acest moment am ocazia de a vizita Vaticanul – unul dintre cele mai misterioase locuri din punctul meu de vedere.

As  vrea sa am o masina a timpului si sa ma teleportez in trecut si sa urmaresc din umbra cum s-au construit marile monumente ale zilelor noastre. As vrea sa vad cum s-a construit Catedrala Gotica din Orvieto care se impune prin arhitectura sa elaborata.

Italia este frumoasa si misterioasa iar Umbria are o comoara ascunsa la vedere ce asteapta sa fie descoperita de fiecare dintre noi.

Va mai spun secret la final de poveste. Urmatoarea destinatie de pe lista mea este Japonia- Tara Soarelui Rasare.

Lake-Ashi-langa-Muntele-Fuji-Japonia-Tara-Soarelui-Rasare.jpg

Japonia este o locatie la care visez de multa vreme. Cultura budista si arhitectura japoeza mi se par fascinate si as putea sa ma pierd acolo cu anii pentru a descoperi pana si cel mai mic detaliu al acestei culturi.

Chiar daca nu ma pot sa stau acolo o perioada lunga de timp, ma multumesc cu un sejur de 9 zile care imi va permite sa descopar o mica parte din Japonia. Prima oprire va fi Tokyo unde voi putea vizita cel mai vechi templu budist de aici – Templul Asakusa Kannon si gradina Palatului Imperial din Tokyo de unde sper sa ma incarc cu multa energie pozitiva si pace interioara.

Serujul imi va permite sa vizitez Kyoto si Osaka de unde voi putea descoperii frumusetea muntilor Fiji si impunatoarea statuie a lui Budha care are 15 m inaltime si cantareste 400 de tone.

Abia astept sa va povestesc cat mai detaliat cum este sa te afli in misterioada Iordania, in misterioasa Umbrie sau in insorita Japonie.

*Disclaimer! Acest articol participa la concursul Super Blog 2018

 

Leave a comment