Jocurile copilariei

– Ce te jucai cand erai mica?

– Pai jucam fotbal cu copii de pe strada

– Cum nu aveai internet ca sa te joci?

– Nu, noi ne jucam afara, cu mingea. Jucam `ascunselea`, `pisica si soarecu`, `ratele si vantatorii`, `baba oarba`, `elastic`, `sotron` iar cand am mai crescut am inceput sa joc handball pentru echipa scolii. Ah, si ce dor imi este de zilele cand jucam basketball in curtea scolii pana se lasa intunericu.

– Dar ce copilarie ai mai avut…

– Da, am si urme care dovedesc cazatura cu bicicleta

Da, cam asa a fost copilaria mea. Suna greu de crezut pentru copiii din ziua de azi dar parca as mai vrea sa fiu copil pentru o zi. Sa alerg cat e ziua de lunga, sa ajung acasa cu hainele murdare de praf si noroi, cu julituri pe maini si picioare.

Mi-e dor si de orele de sport din scoala. Si parca as da o fuga pana in Brasov ca sa particip la Cea mai mare ora de sport (click pentru mai multe informatii) dar este prea departe pentru mine. Daca mergeti voi in 11 iulie prin Piata Sfatului din Brasov sa imi povestiti si mie cum a fost.

Dar pana atunci povestiti-mi despre copilaria voastra cu ale ei jocuri 🙂

Leave a comment