Rasfat…

Alarma telefonului suna incet si bland in dimineata aceasta de parca ar prefera sa nu imi intrerupa somnul dulce. Ma trezesc mangaiata de o raza de soare care patrunde prin perdeaua care atarna langa geam…

O dimineata de primvara plina de viata care ma face sa ma ridic lent din patul pufos si calduros si sa pasesc pe covor, usor. Degetele mele simt o magaierea dulce a covorului pufos care acopera podeaua rece.

Ma uit pe geam si visez in timp ce imi beau cafeaua cu aroma seducatoare…Visez ca sunt in mijlocul naturii inconjurata de cantecul pasarilor cu glas divin.

Ma uit in camera si zambesc. Este un zambet de multumire pentru ca am gasit combinatia ideala pentru camera mea, pentru coltul meu de lume. Camera mea inspira acum viata, energie si liniste. Natura, culoare, relax… Oaza de liniste pentru zilele agitate.

Am trait o aventura care acum a luat sfarsit. A luat sfarsit datorita produselor Diego si a serviciilor de consiliere profesionala.

 

 

Acest articol participa la SuperBlog Spring 2016.

 

One thought on “Rasfat…

Leave a comment